Monday 31 October 2011

Urrrrrrrrrrrmmm..sad

assalammualaikum...


urmmmm..tibe2 teringt kenangan lame...yaAllah ntah la haty ney jd sedih setiap kali teringt kenagan dulu... mase sekolah3 dulu aku ney jenis yg sporting, ta suka mara2..so ramai suka kwn gan aku...aku ney plk if da kwn gan seseorang 2..aku akan angap dye la kawan baik aku... walaupon depa ta penah agap cm 2..tp aku ta kesah bg aku..siapa pon yg jd kwn aku akan selamanye jd kwn aku...mase naik form 4, aku 1 kelas gan "kawan2 baik aku ney..mula2 kenal dri form 4 pas a few week kiteorg mmg rapat giler...nak g mane2 pon always bersama2..ta kire la dalam sekolah or luar sekolah..


selalunye aku yang banyk berkorban untuk kwn2 aku....mane2 depa nk g aku akan teman dengan rela haty...even aku ajak depa ta penah ikhlas nak teman aku..tp aku tetap anggap depa kwan aku..sebb aku jenis yang ta suka buang kwan... aku jenis memaafkan, if aku terluka akan cepat2 redakan haty aku...aku marah ta lame...ary ney mara esok pasty oke....:( tp lain pulak sikap kwn aku...depa ta pernah menghargai aku sebagai kwn mereke..kdg2 haty aku mmg sedih..sedih mengenangkan semuanya...yaAllah mungkin ini yg telah tertulis untuk aku....T____T aku redho yaAllah...kdg2 aku besa je tp aku tetap disalahkan...aku akan sentiasa terpinggir bile dengan mereka..yela dulu masa sekolah2 aku ney chuby and ta pandai langsung begaya...org kate omputihnye ta up to date langsgg...mane ta nye..mereka 2 ramai ugak yang minat...ramai budak laki suka..and everyday depa akan gosip2 ttg lelaki..ntah la..benda ta berfaedah bg aku tp tidak bg mereka... aku ney besar so ta ramai laki suka tapi ramai budak pempuan suka kwn gan aku...:) mungkin 2 satu kelebihan aku...kadg2 aku rasa cm menyesal je kenal depa kawn gan depa..tp aku tahu aku ta patt rasa cm 2..sbb 2 yang ditakdirkan untuk aku...inilah jalan cerita hidupku... Tp sahabatKu, aku ta pernah menbuangmu jauh dari haty ini..kerana Aku tahu itulah anugerah dari Allah...walaupon banyk duka dari gembira , gembira yang penah depa beri sentiasa membuat haty aku gembira..makan,jalan2..tgk wayang and everything la....satu ketika yg penuh dengan kegembiraan...dan aku ta kan penah lupe perasaan tue sampai bile2.. wahai sahabat sebesar mane luke yg penah engkau taburkan dalam haty ini...aku akan sentiasa mendoakn kebahgianmu dunia dan akhirat... semoga ko akn buang semua sikap buruk ko..amin

No comments:

Post a Comment