Friday, 8 June 2012

assalammualaikum..

terlalu lama rasanye ta uptades kat blog..mungkin kekangan masa yang menghalang. mungkin!!..
alhmdulilah, kerana masih lg merasai hidup yang penuh liku2 ni walaupon banyak cabaran dan dugaan yang datang melanda tapi aty nie masih tabah menghadapi semuannye dengan haty yang terbuka. :)

alhmdulilah..semester baru da pon bermula..kali nie subjek yang ditawarkan semakin mencabar minda hehe sebab skang ney semester pendik tue sbb dok habaq mencabar minda tapi insyaAllah demi mak ayah and kaum keluarga diri ini akan melakukan yang terbaik cm semester yang lepas ^^. 

syukor pada Allah sbb semester lepas aq punya result duduk dalam dekan LIst sesuatu benda yang aq ta harapkan..tp mungkin da tertulis :) alhmdulilah syukur sgt pada Allah walaupon kadang2 aq ney ade jgk melupakkn ajaran yang dituntut..yaAllah moga2 jalan yang luas akan dibukakan untuk aku. insyaAllah amin.

dalam 2 3 bulan ney banyak bnda yang terbaik berlaku dalam hidup aku..mungkin berkat dhuha yang aku lakukan..mungkin jgk ini rezeki Allah untuka aku da keluarga aku..alhmdulilah. mmg aku sgt2 bersyukur pada Allah swt.. tanpa Allah siapalah aku begitu jugak anda2 diluar sana. ^^ yaAllah aku mencintaimu melebihi segalanya. T__T sob2..terasa sedih plak. 

skang ney mungkin aq akan jarang on9 lg sbb semester ney mmg sgt pendik bg aku.. sbb subjeknye boleh dikatakan agak2 akan memecahkan saraf2 dalam otak aku..haha..ta la.. tp aq yakin aku boleh buat sbb aq da setkan dalam minda aku ney " kalau org lain boleh kenape kite ta bolehkan " yang penting kite kena usha doa dan tawakal.. restu mak ayah jgk penting na :) tp cm mane aku da suka geget mak..hehe..mak restu ta ney? hhihi.! lg pon aku jeles jgk tgk fadhil a.k.a ustaz asyik naik stage je kn.. setiap sem muka dye so aku nak la jgk merasa menjadi pelajaq paling terbaik antara yang terbaik.. benda ney jgk selalu menaikkan semagat aku untuk berjaya. ^^ tunggguuu!

k la ta nak type panjang2 lenguh tangan ney.. nak simpan tenaga la.. hehe..
babai semua..
belajaq rajin2 na..
nnty ley jumpe belanja makan :)

assalammualaikum ^_^

^^ 
alhmdulilah :)