Tuesday 25 October 2011

oke...nyampah la....

assalammualaikum....

aq mmg suka edit3..ta kena gan cite..tp lantak la....sje nk show hasil keja aku..:)

oke...da start nyampah ney..nak buat header ta jadi2 ugak..ape case...nak download adobe photoshop pun...ta jd ugak..arggggghh tencion gua ney..punya la semangat nak buat last2 spoil je.... eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...geram ta suda tau... bukan ape gua semangat tegk org punye header cantik2.. gua pon nak ugak la yg cm 2..ta jdi plk....owg da ciap bg link pon gua still ta ley nk download.. tenet gua ney ta bg kew ape..ishhhhhhh...serius gua marah ney..marah..marah.... last2 gua ta buat ape pon...google ambek je kat image..haishhhh gua ta kan putus ase..gua akan cube sampai la mau oke..... hidup blog..hidup blog..hik8... sape2 yg bace tlg la ajar....bukan gua buta tenet or it tp mmg ta de rezeki gua agy...

No comments:

Post a Comment