Monday 24 October 2011

alhamdulilah..

assalammualaikum....

alhamdulilah syukur pada Allah swt.. kerana telah memberi kesembuhan pada mak.... ucapan syukur aku ucapkan.....:)
setelah 2 minggu kat sepital akhirnya mak kuar ugak lepas semuanye back to normal again..alhmdulilah...
semuanye ketentuan Allah....yaAllah terima kasih atas bantuanMu..sesungguhnya aku manusia hina yang selalu memerlukan prtolongan dariMU..alhmdulilah...syukur..mak selamat setelah 2x operation...
pada masa mak sakit aku telah curahkan semua kesetiaan aku menjaga mak..bia pon saat 2 aku jgk sedang menaggung kesakitan..yaAllah dengan kehendakmu mak pulih and aku jgk semakin pulih..terima kasih yaAllah...rahmatmu membawaku kealam kebahgiaan,....alhmdulilah...

hehe..ney je yang ade..:) ngeeee

No comments:

Post a Comment