Saturday 29 October 2011

oke....gua hangin ney...

assalammualaikum....

heheh...nyampah..

haiiiiishhh ary ney gua kena gosok bju ayah gua.....tapi gua paling menyampah nk gosok suar licin_licin ayah 2...hamboi bukan main sush nak ikut...siap gua peluh-peluh doeh...letih tambah panas.....mak gua ciap gelak2 kat gua..haishhh lg la gua cm nk jerit je...hahah...geram sehhhh, geram..geram dan geraaaaaaaammm..ouhhhh.... so gua pon loading slow la..sampai la ciap gua gosok..naseb baik ayah gua accpt lau ta mau cabut tangan gua nak gosok balik suar licin-licin ayah 2..heheh...:) mOOd sengal oke..hehe...kenape gosok baju ayah gua..???owhhhhhhh..ayah gua ade meeting lol kat medan indonesia...menyampah laju-laju tau.....

caNTiknye..:)

yang neY pon samE..aduh jth cIntA..

alaaa....canTikNye^_^

so gua pauw ayah gua nak telekung yang ade sulaman cantik-cantik tue...heheh..wane biru laut...nnty gua da ade gua upload hokeeeeeeehhh.....^_~..mOOd excited abEh...weeeeeeeeeeeeee... yg neh gua suKa2 je aMbek key..enJoy It :)

No comments:

Post a Comment