Wednesday 26 October 2011

haPPy bufday buddies..:)

assalammualaikum...

 kek untuk kowg..cake sape ntah..:) kuang3.

 hye kengkawan...ary ney da masuk ary tua kwgkan..ade yang da jejak umo 20, 21, 23, even 26 pon ade.. alhamdulilah Allah swt panjang umo kowang and aku sebagai kawan tumpang gumbira... tp jap2 kowang sambut bufday kew sambut dewali..heheh...oke2 gurau je....:P

:)

 btw sempena ary yang bahgia ney, aku ucapkan semoga umo kwg makin panjang...semoga diberi ketabahan dan kesabaran dalam menghadapi liku2 hidup yang semakin mencabar ney... semoga Allah swt memberi sejuta keberkatan kepada kwg and famili....and dikurniakan jodoh yang baik sebaik kowng..:) insyaAllah.... actually aku cukup bertuah mengenali kwg, banyk ilmu yang kwg kongsi dengan aku...banyk jgk yg kwg bantu bile aku sgt memerlukan...yaAllah, Allah saje yamg boleh balas semua jase baik kwng kat aku..:( jd sebagai tande penghargaan aku create entry ney untuk kwg..even bukan spt org lain bg hadiah or benda3 mahal yang penah kowg terima... IKHLAS dari seorang AKU..sahabatMU


nah, adiah kwg..:P

No comments:

Post a Comment