Tuesday 10 July 2012

dalam sujud mengalir air mataku :(

yaAllah walau pon seminggu telah berlalu, tapi haty ini masih belum melupakan die. semakin hari semakin kuat perasan ini sehinggakan lin binggung memikirkan.. hanya dalam sujud aku memohon doa semoga dapat lupakan dye secepat mungkin..

dye minta lin supaya kekalkan persahabatan dengan dye..tp untuk ape? lin takut lin ta mampu nak tempuh semua tue.. salahkah lin bertindak macam tue.. bukan tue yang lin mahukan tapi lin terpaksa sbb lin ta nak menggangu hubungann baru terjalin antara dye dan budak tue.

yaAllah setiap malam linangan air mata sentiasa mengiringi sujud lin.. kejam sungguh diri lin..bila ada masalah baru nak mengadap dye.. yaAllah, ampukan lin.. lin jahil..jahil tentang agama.. bukan lin  pinta semua ney tp lin menggangap ini ujian dan lin akan cube untuk bangun menjadi wanita yang solehah. T__T

yaAllah, jika lin ta de jodoh dengan dye. izinkan lin lupekan dye lin ta nak bayang2 dye sentiasa ade dengan lin dan sebb tue lin ambek keputusan untuk putuskan persahabatan dengan dye.. lin ta nak diri lin terluka atau kecewa lagi.. lin ta sanggup yaAllah :"(

sekarang ney lin akan berusaha untuk menjadi wanita yang solehah dan sentiasa menjaga solat..lin tahu ta semudah tue tp lin akan cub bersungguh2 untuk itu..

no love until akad :"(