Sunday, 8 July 2012

assalammualaikum.. 

alhamdulilah syukur Allah masih panjangkan usia lin.. cuma lin sekarang nie tengah kecewa terkilan semua ada..semuanya bercampur-campur :"( urmm lin ta tahu nak mulakan cm mane.. semalam lin tergerak hati nak bukak FB sbb lin rasa lama sgt ta bukak and ambek tahu pasal dia.. lin sekarang nie tengah busy nak final exam, tambahan pula sem ney pendik sgt..so kena tangkas dan pantasla cikit kalau tidak mungkin tak dapat nak tangkap apa yang pensyarah ajaq. bila lin bukak pages die..lin terbaca " semoga abg cepat sembuh.sy syg abg sgt2..love u muaaah " abeh sapa lin pada die selama nie..mcg lin col lin. ambek tahu pasal lin?? masa tu lin rasa Allah nak tunjuk kat lin yang sapa die yang sebenarnya.. kenapa die buat kat lin macam ney ye..lin memang sentap sangat semalam sampai depan lappy lin menagis. sayu hati lin masa tu. yang lin paling terkilan die hantar mcg col lin bagi harapan kat lin, tapi macam nie pulak yang terjadi. kenape die mempermainkan perasaan lin? sbb die rasa dye hensem or sbb die rasa lin ta layak nak berdampingan dengan lin.
 lin memang terkilan dengan apa yang dia buat kat lin.bukan lin ta penah cakap kat die.. bukan lin ta penah bgthu kat die.tp kenapa jalan macam ney yang die ambek..kenapa pendekatan macam nie yang dia gunakan untuk menghancurkan hati lin.kenapa? :"( salah lin sebab meletakkan harapan yang terlalu tinggi pada die. lin tahu lin hanya manusia biasa yang ta sama tahap dengan die.tapi die ta de hak nak buat kat lin macam ni. lin ada hati dan perasaan. kalau lin ta layak untuk die, kenapa die hantar mcg col2 lin. kenapa? lin kecewa sangat dengan sikap die. lin kenal die dengan baik tapi ini yang dia buat kat lin. :"( kenapa awk buat lin macam nie ye? seingt lin, lin layan awk dengan baik lin ta pernah buat sesuatu yang salah dari segi agama. kalau lin ta sesuai dengan awk..kenapa awak masih nak mcg lin.. kenape ye awak? lin beri semangat pada awk masa awk sakit. sampai terbawa-bawa dalam mimpi.. awk memang kejam pada lin. 

tidak mengapalah awak..sejujurnya lin da buang awk dari FB lin..bukan sbb lin benci or ta suka..tp biarlah lin mengundur diri.. lin tidak mahu menjadi perempuan yang terhegeh-hegeh mencari cinta seorang lelaki sebab tidak bermakna apa-apa pun. lin ta mahu lagi meletakkan harapan pada awak seperti yang da berlaku sekarang nie.  :"( sekiranya ada jodoh lin dengan awk.adalah..jika awk bukan jodoh lin..lenyapla awak dari minda dan jiwa lin. :"( sekian.

No comments: