Friday 16 March 2012

daPat keja :)

assalammualaikum..

alhamdulilah da dapt keja... :) bru mula 2 ary..so far setakat ney oke2 je, banyak belajaq benda baru...syok..
isnin ney nak belajaq buat akaun plak.. semua yg berkaitan dengan akaun..huhu..benda yg ta minat tue plak yg kena belajar..hehe redho je la..asalkan ade keja and dapat pengalaman kerja tue pon sudah memadai. ^__^

yaALLAH, terima kasih mmberi rezeki ney kepadaKu.. waalaupon mase temuduga tue aku ta yakin yg aku ley terpilih akhirnye terpilih jgk. syukur.. berkat doa mak ayh.. nnty ade rezeki kite belanja mak ayah and abg adik makan2 kat luar ea.. :)

so..dikesempatan ney, aku akan belajaq semuanye dengan bersungguh2 sbb aku nak banggakan mak dan ayh ak..lau ade rezeki lebih..inysaALLAH aku akan tunaikan hajat mak dan ayh nak g menunaikan haji... buat abg yang nak umrah nnty, aku doakn ko selamat pergi dan balik..jagn lupe doakn kami semua ye.. yang penting doakn aku jumpe insan yg boleh menjadi imamku dan bakal anak2 comeiku naty. :) huhu! excited!

No comments:

Post a Comment