Friday 27 January 2012

assalamualaikum.!



dulu mase aku mula2 solat, mmg secara terpakse sbb mase tue aku rasa umo aku kecik agy..
tp skang ney, setiap kali solat air mata aku menitis..menitis kerana aku malu padamu yaALLAH..
malu sbb aku banyak melakukan dosa...aku malu kerana aku belum benar2 menjadi muslimah yg solehah.. T____________________________T
aku mencuba untuk melakukan perkara yang wajib aku lakukan yaALLAH.
sebenarnye, hati ini sentiasa meronta2..
aku benar2 mahu menjadi wanita yang solehah dan sangat2 menginginkan..tp yaALLAH banyaknye dugaan yg kadang2 haty ney ta tertanggung yaALLAH..ampunkan aku yaALLAH kerana membiarkan haty ini lalai...
ampunkan hambamu yang hina ini..
aku mencuba, mencube untuk menghadapi dugaan itu dengan tabah.
yaALLAH, peliharalah hatyku jiwaku dan sanubaryku, saat ini aku sgt memerlukan seseorang untuk mebimbing aku yaALLAH..tapi kebanyakanye bukan seperty yg aku harapkan...
kebanyakan nasihat yang aku curahkan pada insan2 itu, semuannye dipandang kosong.. yaALLAH adekah aku keji kerana menasihatkan mereka sedangkan diri aku juga perlu dibimbing. :( :( :( :(
sedih bukan kepalang. remaja sekrang hanya memandang rupe paras bukannye haty yg suci..
dimanakah nilai itu sebernarnye...

(ampukanhambamuiniyaALLAHsesungguhnyaakumemerlukanpetunjukdanhidayahmumahasuciyaALLAH:(..)

No comments:

Post a Comment