Wednesday 16 November 2011

^_~ mY dayz!

asSaLaMmUaLAiKum..^_~

~_~

nOveMbeR 17..hehe lamenye Tunggu..
aLhmdUlilah laGi seJam leBIh saMpai la...
sYukuR, taHun ney aKu masIh BoleH beRteMU gaN taRiKh ney...
maCam2 DugaaN yanG aKU laLui Utk meNeMui taRikH yg Amt Ptg bg Aku...

aLhaMDuliLah..aLhaMduLiLah..aLhamdUliLah..
sYukuR paDa ALLAH swt... Aku haRap kedEwasAAn ney akAn meNjadIkan AkU leBih maTang
taBah MengHadApi seGaLa dugaAn ALLAH swt.. SErta peNuh seMAnGat... 

yaALLAH, sEmoga Aku meNjadI leBih deWasa UntUk MeLaLUi LIku2 IduP yg PeNUh deNgan oNak dUri, MenJAdi leBIh maTang daLaM meNangaNI sebAraNg masAlaH, peNUh deNgan seMangat UntuK meNjadI haMbaMu YG berJaYa dIdUnia MaHU pOn dIaKhirat keLak..meNjaDi anAk Yg peNUh deNGan taNggUngjawaB..menJadi waNIta Yg sOleHaH, saHaBat yG baIK... IsterI yg SoleHah( TUnggU PUtera HaTIKu..maSIh beLum MuncUL baH...:) ) Dan insaN yg DipaNdaNg MUlia dI aKhirat kelAK yg ALLAH..Amin

P/s BiaPon ramaI yg ta IngT nak Wish..:( yG pTG faMILI Semua Ingt..:) haPPy3!



No comments:

Post a Comment